Кобильнік Наталія Петрівна

Домашні завдання на 18.05 - 29.05.2020р.
для учнів 5-8 класів

Біологія
6-А клас

П.51-54. Сторінка в зошиті 92-94..
урок 59. стор.97-99.
Урок 62-63. Виконати на окремих листках 2 тематичні роботи, що в зошиті стор.89-90. Стор.99-100.

Основи здоров’я

5 - А, 5 - Б, 5 - В класи

Виконати тематичну в зошиті стор.103.Виконати на окремих листках.

6 - Б клас

П. 30-33 завдання в зошиті стор.(95-99) Виконати тематичну. Розділ 4 Стор.103-104.Один із варіантів на вибір. Виконувати на окремих листках.

7 клас

П.31.Виконати тематичну роботу на окремих листках, стор. в зошиті 97. Варіант на вибір.

8 клас

П.30.Виконати контрольну роботу.

Контрольна робота
«Безпека в побуті і в навколишньому середовищі»

Запитання 1.
Позначте правило, яке встановлене законом України «Про дорожній рух» і діє на всій території України.

Варіанти відповідей:
а).Учасники дорожнього руху зобов’язані бути взаємно ввічливими
б)Особи, які порушують ці правила, не несуть відповідальність згідно із законодавством
в).Учасник дорожнього руху не повинен розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці правил
г).В Україні встановлено лівосторонній рух транспортних засобів

Запитання 2.
Укажіть правильні твердження щодо Правил дорожнього руху
I. Регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, а також регулювальниками.
II.Дорожні знаки не мають переваги перед дорожньою розміткою і можуть бути постійними, тимчасовими та зі змінною інформацією.
III. Дорожні знаки повинні розміщуватися таким чином, щоб їх було добре видно учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби.

Варіанти відповідей:
а)правильні лише I, II
б)правильні лише I, III
в)усі твердження правильні
г)правильне лише I

Запитання 3.
Укажіть правильні твердження щодо пріоритетів у дорожньому русі.
I. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, що переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, що рухаються прямо в попутному напрямку.
II. Забороняється виїжджати на будь-яке перехрестя, у тому числі при сигналі світлофора, що дозволяє рух, якщо утворився затор, який змусить водія зупинитися на перехресті, що створить перешкоду для руху інших транспортних засобів і пішоходів.
III. На будь-якому нерегульованому перехресті трамвай, незалежно від напрямку його подальшого руху, має перевагу перед нерейковими транспортними засобами, що наближаються до нього по рівнозначній дорозі.

Варіанти відповідей:
а) правильні лише I, II
б)правильні лише II, III
в)усі твердження правильні
г)правильне лише I

Запитання 4.
Укажіть рядок, у якому перелічені тільки ті речі, що максимально забезпечують безпеку мотоцикліста.

Варіанти відповідей
а)окуляри, наколінники, годинник, шарф, ремінь, майка, рукавички, наколінники, налокітники
б)годинник, шарф, носовичок, ремінь, майка, шкарпетки, цупкі штани й куртка, шолом, окуляри
в)цупкі штани й куртка, шолом, окуляри, наколінники, налокітники, рукавички, мотоботи або міцні черевики
г)цупкі штани й куртка, годинник, шкарпетки, наколінники, налокітники, рукавички, мотоботи або міцні черевики

Запитання 5.
Укажіть правильні твердження щодо правил для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла.
I. Особи, які керують мотоциклом, не зобов’язані мати при собі посвідчення на право керування ним.
II. Не можна перевозити на задньому сидінні дітей або осіб, зріст яких менший від 145 см.
III. Забороняється експлуатація мотоцикла, якщо немає спеціальних підніжок, а на сідлі — поперечних ручок для пасажира.

Варіанти відповідей:
а) правильні лише I, II
б)правильні лише II, III
в) усі твердження правильні
г)правильне лише I

Запитання 6.
Проаналізуйте твердження щодо екологічної безпеки та виберіть правильні

Варіанти відповідей:
а)Уникнення екологічної небезпеки ніяк не пов’язане з правильним і раціональним веденням господарства, з використанням безвідходних технологій, накладанням високих штрафів на порушників природоохоронних законів.
б)Такі джерела забруднення як автомашини, теплоелектростанції, виробництва мінеральних добрив, барвників, цементу не призводять до хвороб органів дихання, серцево-судинної і нервової систем.
в)Екологічна безпека — це стан захищеності природного середовища й життєво важливих інтересів людини від негативного впливу господарської діяльності, надзвичайних ситуацій природного й техногенного характеру, їхніх наслідків.
г)Стан повітря, води, ґрунтів, якість продуктів харчування, вирощених на цих ґрунтах, не позначаються на роботі фізіологічних систем людського організму.

Запитання 7.
Чиста питна вода

Варіанти відповідей:
а)є в будь-яких річках, озерах, водоймах
б)є безцінним скарбом будь-якої країни
в)є в достатньої кількості в будь-яких регіонах земної кулі
г)добувається тільки з одного джерела в Україні

Запитання 8.
Атмосферне повітря:

Варіанти відповідей:
а)негативно впливає на рослинний і тваринний світ
б)містить 21 % чадного газу
в)є одним з найважливіших природних ресурсів
г)є завжди чистим у будь-якому місці земної кулі

Запитання 9.
Серед наведених тверджень щодо соціальної безпеки вкажіть правильні.
I. Соціальна безпека — це такий стан суспільства, за якого забезпечується низький рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства.
II. Соціальна безпека передбачає, що розвиток держави враховує інтереси кожного члена суспільства і розширяє його можливості як повноправного учасника процесу розвитку.
III. Поняття «соціальна безпека» означає забезпечення захисту фундаментальних прав і свобод, що становлять основу життя будь-якої людини.

Варіанти відповідей:
а) правильні лише I, II
б)правильні лише II, III
в) усі твердження правильні
г)правильне лише I

Запитання 10.
Укажіть рядок, у якому правильно зазначено, з якого віку починається відповідальність за скоєні правопорушення: «У кримінальному праві неповнолітніми вважаються особи віком до … (1), за загальними правилом кримінальна відповідальність настає із … (2), а за окремі види злочинів — із … (3).

Варіанти відповідей:
а)1 — 17 років; 2 — 15 років; 3 — 13 років
б)1 — 20 років; 2 — 18 років; 3 — 16 років
в)1 — 18 років; 2 — 16 років; 3— 14 років
г)1 — 16 років; 2 — 14 років; 3 — 12 років

Запитання 11.
Укажіть правильні твердження щодо протидії торгівлі людьми.
I. Торговці людьми перш за все звертають увагу на тих, хто опинився в ситуації незахищеності.
II. Треба інформувати населення про норми законодавства з попередження торгівлі людьми і покарання за її здійснення.
III. Торгівля людьми — це сучасна форма рабства, яка є кримінальною діяльністю і злочином проти людяності.

Варіанти відповідей:
а)правильні лише I, II
б)правильні лише II, III
в)усі твердження правильні
г)правильне лише I

Запитання 12.
Укажіть правильні твердження щодо інформаційної безпеки.
I. Словосполучення «інформаційна безпека» є перекладом на українську мову англійського терміна іnformatіon securіty.
II. Конфіденційність означає, що в неавторизованих користувачів буде доступ до вашої інформації.
III. Існують такі способи забезпечення комп’ютерної безпеки, як паролі, віруси та антивіруси, оновлення програмного забезпечення.

Варіанти відповідей:
а)правильні лише I, II
б)правильні лише I, III
в)усі твердження правильні
г)правильне лише I




Домашні завдання на 12.05-15.05
для учнів 5-8 класів.

Біологія 6-А клас.

П.47.48.49.50. Сторінка в зошиті 90-92.урок 57-58 стор.95-97. Урок 60-61.

Основи здоров’я

5 - А, 5 - Б, 5 - В клас

П.29.30. Завдання в зошиті стор.(94-98)

6 Б клас

П.27.28.29 завдання в зошиті стор.(86-94)

7 клас

П.31. завдання в зошиті стор.(91-93) вправи 1-8

8 клас

П.28.29.Завдання в зошиті стор.(88-93) вправи 1-6.


Домашні завдання на 04.05-08.05
для учнів 5-8 класів.

Біологія 6-А клас

П.46. Сторінка в зошиті 84-86.урок 53-54
https://naurok.com.ua/test/riznomanitnist-roslin-342160.html
тематична робота

Основи здоров’я

5 - А, 5- Б, 5 - В класи

П.27.28. Завдання в зошиті стор.(91-93) вправи(1,3,5) письмово впр.6.опрацювати усно.

6 - Б клас

П.26. завдання в зошиті стор.(82-85)

7 клас

П.30. завдання в зошиті стор.(88-90) вправи 1-9

8 клас

П.27.Завдання в зошиті стор.(84-87) вправи 1-9.



Домашні завдання на 27.04-30.04
для учнів 5-8 класів.

Біологія 6 - А клас

П.43. Сторінка в зошиті 80-82.урок 50-51 впр.1-8П.45. Сторінка в зошиті 82-84, урок 53.54 впр.1-8.

Основи здоров’я

5 - А, 5 - Б, 5 - В клас

П.26 завдання в зошиті стор.(83-90) вправи опрацювати усно.

6 - Б клас

П.26. завдання в зошиті стор.(75-80)

7 клас

П.29. завдання в зошиті стор.(85-88) вправи 1-7

8 клас

П.26.Завдання в зошиті стор.(81-83) вправи 1-9.

______________________________

Домашні завдання на 20.04-24.04
для учнів 5-8 класів

Біологія 6-А клас

П.41. Сторінка в зошиті 76-78.урок 48. П.42. Сторінка в зошиті 78-80, урок 49

Основи здоров’я

5 - А, 5 - Б класи

П.25 завдання в зошиті стор.(79-82) вправи опрацювати усно.

5 - В клас

П.24 завдання в зошиті стор.(76-78) вправи1-7. П.25 завдання в зошиті стор.(79-82) вправи опрацювати усно

6 клас

П.24, 25. завдання в зошиті стор.(68-71) вправи 1-5. стор.72-74 впр.(1-5)

7 клас

П.28. завдання в зошиті стор.(83-85)вправи 1-8

8 клас

П.24.Завдання в зошиті стор.(68-70) вправи 1-8. П.25.впр.6 стор.79



Домашні завдання на 13.04-17.04
для учнів 5-8 класів

Біологія 6-А клас

П.39. Сторінка в зошиті 75-76.урок 47. П.40. Сторінка в зошиті 76-78, урок48

Основи здоров’я

5 –А, 5-Б класи

П.24 завдання в зошиті стор.(76-77) вправи1-5, 6,7- усно.

5-В клас

Завдання в зошиті. Стор.102. обрати будь-який варіант.

6 клас

П.23. Завдання в зошиті стор.(64-67) вправи 1-6.виконати тест

7 клас

П.27. Завдання в зошиті стор.(80-82)вправи 1-8

8 клас

П.23 Завдання в зошиті стор.(71-74) вправи 1-8.

Домашні завдання на 06.04-11.04.2020
для учнів 5-8 класів.

Біологія 6-А клас.

п.44. Сторінка в зошиті 71-72.урок 45.
п.38. Сторінка в зошиті 72-74, урок46

Основи здоров’я

5 клас

п.23 Завдання в зошиті стор.(71-75) вправи всі.

Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/socialna-skladova-zdorov-ya-173956.html
Прошу пройти тести по пройденій темі « Спілкування і здоров′я», результати надіслати в групу « 5-а. основи здоров′я» у Viber.

6 клас

п.22. Завдання в зошиті стор.(60-64) вправи 1-7.

7 клас

п.26. Завдання в зошиті стор.(77-79вправи 1-8

Виконати тести

https://naurok.com.ua/test/socialni-chinniki-zdorovya-169977.html
Прошу пройти тести по пройденій темі « Соціальні чинники здоров′я», результати надіслати в групу « 7-а. основи здоров′я» у Viber.

8 клас

п.22 Завдання в зошиті стор.(68-70)

/Files/images/2018_-2019_/traven/5994e38eaa26815ded98e569.png

Домашні завдання з біології для 6-А класу
16.03-20.03.

п.35.(стор. 157-159), завдання в зошиті (стор.64-66), вправи1-3, 5-9.
п.36.(стор.159-164), завдання в зошиті (66-69), вправи 1-5,8-13.

23.03-27.03.

Сторінка в зошиті 69-70.урок 44. «узагальнення знань»
Обрати один із варіантів і написати відповіді на запитання.
Наприклад:І варіант
І рівень 1.-в; 2-в; 3-а.
ІІ рівень 1-б; 2-б; 3-б
ІІІ рівень. Забезпечує зв'язок між усіма частинами рослини-3……
ІV рівень .Відповіді на 2 питання

Домашні завдання з основ здоров’я
16.03-20.03.
23.03 -27.03

5 клас

п.21 завдання в зошиті стор.(64-65) вправи 1-6.

п.22 завдання в зошиті стор.(68-70) вправи 1-7.

6 клас

п.19. завдання в зошиті стор.(54-57) вправи 1-6.

п.20. завдання в зошиті стор.(57-60) вправи 1-6.

7 клас

п.24. завдання в зошиті стор.(72-73) вправи 1-9.

п.25. завдання в зошиті стор.(74-77вправи 1-8 тест « Пізнаймо себе».

8 клас

п.20.
Завдання: створити презентацію ( вибірково,на одну з двох тем в електронному вигляді) на 10-12 балів.
Написати реферат з даних тем ( на 8,9 балів)
Тема 1. «Особливості дії тютюнового диму на розвиток репродуктивної системи» Тема 2. . «Особливості дії алкоголю на розвиток репродуктивної системи»

п.21Завдання: прочитати параграф і дати відповіді на запитання в кінці параграфа (стор.128)

Кiлькiсть переглядiв: 1114

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.